Tacokonsert med Modum janitsjar og Håkon Esplo

Om arrangementet

Gratis Tacokonsert med Haakon Esplo, Modum skolekorps og Modum Janitsjar

Sparebank1,  Modum Skolekorps og Modum janitsjar, har gleden av å invitere til gratis barnekonsert 5. oktober kl. 16.00 i Modum kulturhus.

Fra kl. 15.00, vil vi servere Taco med drikke til, før vi går inn i salen, og opplever en forrykende forestilling, med Haakon og korpset.
Bli med på en uforglemmelig time fylt med magi, flott musikk og morsom buktaling i Haakon Esplos «Tacokonsert» sammen med Modum Janitsjar!
Haakon Esplo, en mester i både musikk og tryllekunst, kombinerer sine talenter for å skape en forestilling som vil begeistre publikum i alle aldre.

I samarbeid med Modum janitsjar sitter latteren løst med underholdning for enhver smak. Gled deg til morsom buktaling med den skøyeraktige lerken Anton og engasjerende tilrop fra publikum når Haakon lurer deg trill rundt.

Enten du er en musikkelsker, en tilhenger av tryllekunst eller bare vil ha en kjempemorsom musikalsk stund, blir dette en opplevelse du ikke vil gå glipp av.

Velkommen til høstens morsomste konsert!

Musikalsk leder: Øystein Olsen Vadsten

Konserten er gratis, men hent ut fribillett så du er sikret adgang til servering og konsert!